30 Aralık 2013 Pazartesi

Browni Kurabiye (Islak Kurabiye)


Üç aydan fazladır diyette olduğumdan evde hiç tatlı yapmıyordum.Hatta tatlıya dair hiçbir şey eve girmiyordu.Ama pazar günü arkadaşlarım evime geleceğinden dolayı onlara güzel tatlar yapmak istedim.İlki
browni kurabiye..Daha önce birkere bir davette yemiştim ama o çok şurupluydu.Bu tarif tam bir browni tadıydı..

Tarif:
1//2 paket margarin
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta 
1 kabartma tozu 
1 vanilya 
2 yemek kaşığı kakao 
Aldığı kadar un

Şerbet :
2 çay bardağı şeker 
3 çay bardağı su

İlk olarak şurubu yapıp soğumaya bıraktım.Tüm malzemeleri hamur haline getirip 
 ceviz büyüklüğünde parçalar halinde 180 derce fırında yaklaşık 20 dakika üzeri çatlayana kadar pişirdim.Fırından aldım ve beklemeden sıcak kurabiyeleri soğuk şerbete batırıp çıkardım.Üzerini süsledim.
Çikolata sosunu sonradan akıl ettim ama daha çok koyulsa dahada güzel olur.
AFİYET OLSUN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder