17 Şubat 2014 Pazartesi

Örgü Kalp Lavanta Kesesi


Bazen çok kısa sürede ardarda biçok şey örüyorum bazen de uzun bir süre örgüden uzaklaşıyorum.Bu ara başka işlerden öremiyorum ve bu benim için çok üzücü.Kalp lavanta kesesi foroğraflanıp paylaşılmayı bekleyenler arasındaydı.


İki tane kalp örüp pembe ip ile kenarlardan yalancı sık iğne birleştirdim.İçine de biraz silikon biraz lavanta doldurup kapattım.Üzerine de gül yaptım bence çok güzel oldu.Bunlardan renkli yapıp bahar için hazırlamak istiyorum ama bakalım sıra gelecek mi..


13 yorum:

  1. Ders programın çok mu yoğun canım çok tatlı olmuş

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuş evlerde asılı kalpleri çok seviyorum ben de yapıcam aklımda ama sıra gelmiyor ki...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve romantik kumaş ya da örgü kalpler evde çok hoş duruyor ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz hayırlı olsun çok güzel el işleri yapıyorsunuz ellerinize sağlık sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. çooook tatlı... eline sağlık.. ben de beklerim..

    YanıtlaSil
  6. yapılışını paylaşırmısınız Burcu hanım lütfen ...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Thank you for the amazing info you share with us! Best, love a good book list, and this is a great one with some I’ve read, some I’ve looked into and many I hadn’t heard of before. The kindle is going to feel a little data heavy soon… ThankYou So Much

    YanıtlaSil
  8. I tried FMWhatsApp Today and found it just amazing

    YanıtlaSil
  9. I am thinking that in this time you should give a try to this new app Amazon Fire TV Apk : which is now most trending app in the world.

    YanıtlaSil
  10. I like your website bro! It have a really cool theme!

    - Raihan
    - Raihan

    YanıtlaSil