22 Nisan 2013 Pazartesi

Tuval Saat Yapımı

Oğluşum odasının duvarları için çeşitli projeler yapıyorum. Bunlardan ilki tuval saat yapımı.

Gelelim yapımına;

 1.Tuvalin üzerine transfer tutkalından bir miktar döküp,yaydım.
 2.Fotoğrafı tuvalin üzerine yerleştirip yapıştırdım.
 3.Fotoğrafın üzerine bir miktar daha transfer tutkalı döküp fırça ile yaydım.
 4.Bir gün kurumasını bekledikten sonra tuvalin boş kalan kenar kısımlarına akrilik boya ile gölgelendirme yaptım.Son olarak orta kısmına saat mekanizması yerleştirdim.






4 yorum:

  1. harika harika süper olmuş. çok güzel bir çalışma teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel olmus bayıldık

    bu arada vaktınız varsa beklerız
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/04/2hobi-etkinligi-baslamstr.html

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel işlerle dolu bir blogunuz var, ellerinize sağlık:)) sevgiler:))

    YanıtlaSil