13 Temmuz 2013 Cumartesi

Çiçekli Tunik

 Bu kumaşı çok severek aldım.1.5 metre aldığımdan uzun süre ne yapsam diye düşündüm ve sonunda basit bir modelle beyaz pantolon üzerine giymek için tunik yapmaya karar verdim.Kalıp Burda 2012 kasım sayısından.
 Ramazan ayındayız.Günler uzun,sıcak..İftarı beklerken oyalanmak adına bu ara epeyce dikişe yoğunlaşmış durumdayım.Bitirdiğim tuniğimi Sultanahmet te iftar yapmaya gittiğimizde giydim.Kumaşının yapısından dolayı oldukça rahat ve ferah bir tunik oldu.Aşağıdaki resimde yakasını görüyorsunuz.Birazcık daha yakayı kesebilirmişim aslında.Yakayı kalıpla birebir yapmadım,çünkü kalıpta biritli düğmeler vardı.Düğme bastırmak şuan benim için çok zahmetli bir iş.Hazır düğme almak istemedim.O yüzden fazla derin olmaması için böyle bir yaka çalıştım.

3 yorum: