11 Şubat 2013 Pazartesi

Mimlendim:)

                                          

http://siyahbeyazbaykus.blogspot.com/  beni mimlemiş ve bana 11 soru sormuş:)

İşte cevaplar;

1,En son hangi kitabı okudunuz? 

Şemspare/Elif Şafak
Kendisinin hayranıyım:)

2,Her ay düzenli dergi yada dergiler alır mısınız?alıyorsanız isimleri ne

Düzenli olarak Burda dergisini alıyorum,arada da Evim ve bebek dergileri alıyorum.

3,Sinema mı Tiyatro mu?

İlk tercihim sinema.

4,Koleksiyon yapar mısınız? varsa ne?

Yapmıyorum,eğer yünler şişler sayılmazsa:)

5,Yapmaktan hoşlandığınız şeyler nelerdir?

Örgü örmek kesinlikle...

6,Asla vazgeçmem dediğiniz şey nedir?

Oğlum canım benim her anne gibi çocuğumdan vazgeçemem,onun dışında sanırım örgü örmekten bir şeyler üretmekten ömrüm boyunca vazgeçemeyeceğim.

7,Sürekli yanınızda olan 3 eşya nedir?

Elişlerimi gittiğim heryere taşımaya çalışırım eğer yapabileceğim uygun bir ortam olursa diye..

8,En sevdiğiniz renk ve sayı nedir?

Mavi,sayı olarak bütün sayıları severim ne de olsa fizikçiyim:)

9,Daha çok film mi izlersiniz dizi mi?

Dizi..

10,En çok takip ettiğiniz blogların genel içeriği neler? örgü, dikiş, tarifler v.b.?

Moda ,örgü ve dikiş..

11,Sizi en net tanımlayan kelime nedir?

Hiç durmayan:)

1 yorum:

  1. Cevapladığınız için teşekkür ederim. Bende elişilerimi gittiğim her yere götürmeye çalışırım belki yaparım düşüncesiyle :)

    YanıtlaSil