11 Ocak 2014 Cumartesi

Örgü Çantası Diktim


Bir yere giderken hangi çantaya örgümü soksam yada hangi poşete koysam diye düşünüyordum.Birde şişler poşeti delmiyorlar mı tam bir facia.En iyisi şişlerin boyutunda içine yumaklarımında sığacağı bir knitting bag dikeyim dedim.Bunun için patchwork yapmayı düşündüm ilkin sonra aklıma bu fikir geldi.


İlkin kumaşın üzerine istediğim dedeni çizdim.Sonra nakış iplikleriyle üzerine işleme yaptım.


Yazıyı da aynı şekilde yazdım ve üzerini işledim.


Sonra desen ortada kalacak şekilde kumaşı biçtim ve çantamı diktim.Şimdilik ağzı açık kaldı ama oraya cırtcırt dikmeyi düşünüyorum.Sonucu ben çok sevdim.Birtane de tığ işi çantası dikmeyi planlıyorum.

3 yorum:

  1. Çok hoş ve kullanışlı olmuş. Desen güzel de yazı türkçe olsa olmaz mıydı. Güle güle kullanın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Harika fikir, hemen denemeliyim. Her gördüğünü de yapmak ister mi insan :))) elinize sağlık

    YanıtlaSil