22 Ağustos 2013 Perşembe

Gömlek Elbise




 Bayram için diktiğim elbisem.İki hafta geçti üzerinden ama ancak paylaşabiliyorum malum bayramla beraber tatile çıkınca işler biraz birikti.Dikiş öğrenmeden çok önce hep kendime göre böyle bir elbise aradım.Sağolsun markalar ya minicik ya kısacık üretim yapıyorlar artık.Bende dikişimi öğrendiğime göre istediklerimi dikebilirim artık;) Bu arada bu elbiseyle kalfalığımı tamamladım bence,çok özene bezene teğelli çalıştım.


 Kalıp 2013 mart sayısından,aşağıdaki gibi.Yalnız iki nokta verdiğine bakmayın bence yakası çok zordu.Bir gün sırf yakayla uğraştım.Ama başardım;) Birde bel çizgisinden itibaren yanlardan biraz açtım ki aşağıya doğru bollaşsın diye.Aşırı derecede çok sevdim ve çok beğendim.Sonunda istediğim elbiseye kavuştum.Yaşasın dikiş bilmek.







1 yorum: